SURPRIZE , SURPRIZE, Având in vedere faptul ca rezolvarea problemelor noastre, legate de inechitățile din sistemul de...

Publicată de Mișu Naon pe Duminică, 4 octombrie 2020

duminică, 20 iunie 2010

ET IN ARCADIA EGO






Si fu ziua de 14 . 06.2010 si plecara olteni la Bucuresti sa se lipeasca de fratii munteni si un pic de moldoveni, la marea demonstratie mare . Si veniram noi cu toate cele , cu materiale si cu vuvuzele dar mai ales cu sufletul si cu speranta ca chiar daca nu vom obtine ceea ce vrem , macar ne-am cunoscut colegii, fratii din celelalte filiale si vom vedea , dar vom si arata cine suntem noi, SCMD-istii . Si am vazut , ca de aratat nu prea am avut ce arata . Am vazut ca suntem inca neorganizati, nemotivati, apatici , indiferenti si putini . E drept nici noi nu veniram cati am fi vrut , dar oricum avuram mai mult de 5 oameni .Ce se intampla cu celelalte filiale , de mai aproape de Bucuresti, ce se intampla cu filialele din Bucuresti ? Noroc cu Calarasi-ul care e deja la a doua incursiune in Bucuresti
( BRAVO LOR ! ) noroc cu a doua filiala a sectorului 6 (eu as spune prima a Bucurestiului ), noroc ca Bacaul nu doarme . Noroc totusi ca am fost asa putini, altfel ne-am fi calcat in picioare. Si noi eram gata sa ne luam bocancii cu tinte . Pacat de banii cheltuiti pe transport, ca ne-am golit pusculita .Una peste alta , pentru noi a fost o experienta , dupa doua demonstratii la Craiova , a urmat una in Bucuresti. Unde va fi urmatoarea ?