SURPRIZE , SURPRIZE, Având in vedere faptul ca rezolvarea problemelor noastre, legate de inechitățile din sistemul de...

Publicată de Mișu Naon pe Duminică, 4 octombrie 2020

vineri, 30 decembrie 2011

CONTESTAŢIE

CONTESTAŢIE

 
ACEASTĂ CONTESTAŢIE A FOST EXPEDIATĂ DE COLEGUL NOSTRU DOMNULUI MINISTRU



      Subsemnatul ...................., domiciliat in Craiova, strada.........., nr....., CNP................................., cu dosarul de pensie nr........., contest cuantumul privind revizuirea pensiei, prin Decizia nr........... şi totodată şi natura provenienţei pensiei.
       Doresc să rămân conectat în continuare la sistemul de pensii militare, să primesc pensia de la cei cărora le-am contribuit 34 ani şi să nu fac parte din sistemul de pensii publice.
       De ce mă porcilor mi s-a diminuat pensia cu 116 lei, când în vara generalul CASCHETĂ mi-a trimis “vestea bună” că mi se măreşte pensia cu 59 lei şi că va intra efectiv în plată începând cu 01.01.2012, când, nenorociţilor îmi luaţi 116 lei începând cu aceiaşi dată, urmând să-mi luaţi din urmă de la 01.01.2011?
       De ce nemernicilor, decizia de pensionare poartă data emiteri de 05.12.2011 iar din Bucuresti plicul poarta data de 27.12.2011, şi la Craiova a ajuns pe 28.12.2011, ca să depăşesc cele 30 zile şi să nu mai pot face contestaţie?
      Cum vă explicaţi cele scrise în “vestea bună” de generalul IZMANĂ, că pensiile sub 3.000 RON nu se vor scădea ?
       Să vă fie ruşine porcilor în frunte cu al vostru măgar şi general ”CASCHETĂ”.

        Anexez alăturat:

-
-
-

        Să vă fie ruşine. Mă adresez justiţiei.



30.12.2011

Lt.Col.(r.).................

Biroul Operativ al Filialei 1 Craiova