SURPRIZE , SURPRIZE, Având in vedere faptul ca rezolvarea problemelor noastre, legate de inechitățile din sistemul de...

Publicată de Mișu Naon pe Duminică, 4 octombrie 2020

duminică, 22 aprilie 2012

SCRISOARE DESCHISĂ




PARLAMENTARULUI PE CARE L-AM ALES

Domnule parlamentar, senator sau deputat, indiferent de partidul din care faci parte, TE-AM votat să mă reprezinți pe mine în parlament? sau pe tine. Ai furat votul meu pentru interesul tău personal? Demonstrează-mi că mă reprezinți pe mine, cetățeanul care ți-a dat votul, ridicându-te de pe scaun și votând. Stai de vorbă cu mine înainte de a vota.
Întreabă-mă așa cum mai întrebat atunci când mi-ai cerut votul ce mă doare, câți copii am și dacă alocația lor le ajunge pentru școala, dacă din pensie pot să-mi cumpăr și medicamente și să plătesc și întreținerea, dacă mai am loc de muncă, dacă mai am loc de parcare în spatele blocului, ș.a.
AI UITAT OARE CĂ AI FOST ALES PE UN VOT UNINOMINAL?
Dacă partidul din care faci parte îți cere să încalci legile țării, să contribui prin votul tău (și implicit al meu) la dezintegrarea statului național român pe care ni l-au lăsat moștenire strămoșii, TU mă faci și pe mine părtaș, complice la trădare de neam și țară.
Mi-ai promis că o să trăiesc bine, că o să am un salariu decent (pe care mi l-ai redus cu 25%), că o fiu sănătos (ai desființat spitale și m-ai furat cu zâmbetul pe buze taxându-mi ilegal cu 5,5% pensia pentru CAS), că o să fiu mai educat (ai creat un haos în sistemul de învățământ, ai creat clasa zero și ai considerat că e mai bine să pregătim specialiști pentru Ungaria prin UMF Tg. Mureș).
M-ai întrebat tu, cel căruia i-am dat votul cu bună credință, atunci când ți-ai schimbat culoarea roșie, galbenă, verde ș.a. în altă culoare după “CUM BATE VÂNTUL” dacă eu sunt de acord, pentru că atunci nu ai schimbat numai o culoare, ai transformat în deținătorul ADEVĂRULUI ABSOLUT (citez un parlamentar “ciocul mic, acum noi suntem la putere”).
M-ai trimis la moarte în AFGANISTAN, IRAK, KOSOVO, BOSNIA, într-un război care nu era al meu, dar aveam un jurământ, nu față de tine ci față de ȚARĂ. EU, alegătorul TĂU am respectat cu credință JURĂMÂNTUL. TU cum îți respecți jurământul față de MINE? Eu alegătorul tău, care te plătește, eu care nu sunt în slujba ta și care te-am votat ca tu să fii în slujba mea, îți promit că voi avea grijă ca unul ca tine, care a mințit, să plătească în fața legii. Nu voi avea odihnă până când nu vei RĂSPUNDE, oriunde te vei afla. Ca bun creștin ce sunt, EU alegătorul tău îți spun că uit dar NU TE VOI IERTA

UN SOLDAT CETĂȚEAN